sâmbătă, 2 februarie 2013

Fotografii sexy la Poliţie,


Fotografii sexy la Poliţie, tânăra adora să să se joc cu pulanu.
O tânără a pozat în ipostaze provocatoare, într-o secţie de poliţie. „Top Modela“, cu baston şi cătuşe, s-a dezlănţuit, îmbrăcată în poliţistă. Fotografiile au fost făcute cu acordul fostul ei iubit, agent la secţia în care a avut loc şedinţa foto. Poliţistul a fost suspendat din funcţie după apariţia fotografiilor. Foto a fost realizata în sediul Poliţiei din Dâmbovicioara, judeţul Argeş. Tânăra de 32 de ani din Muscel era iubita unui poliţist atunci când a pozat în ipostaze provocatoare. Agentul a lăsat-o să-şi facă de cap în secţie şi chiar i-a pus la dispoziţie recuzita adecvată: cătuşe, caschetă, vestă şi baston. Mândră de pictorial, tânăra a postat fotografiile pe Facebook. Mai mulţi prieteni au sfâtuit-o pe tânără să şteargă pozele de pe site. Femeia însă i-a asigurat pe aceştia că nu va păţi nimic. "Nu ştiu ce curaj a avut cel care te-a lăsat să faci o asemenea poză în postul de Poliţie. Cred că riscă să-şi piardă locul de muncă. Eu zic să o ştergi cât mai repede", i-a scris un prieten pe Facebook. "Hai, nu mai da tu comentarii de-astea, că logic am postat-o cu acordul lui. Dacă am făcut o asemenea postare, sunt bazată. Îmi place să deţin controlul şi să mă joc cu bastonul", i-a răspuns fata. Pictorialul sexy al tinerei nu a rămas însă nepedepsit. Fostul ei iubit, agentul care a lăsat-o să pozeze în secţie, a fost suspendat din funcţie. Tânăra este cercetată pentru port ilegal de însemne ale Poliţiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu