sâmbătă, 11 august 2012

Anca Serea a slabit cu un regim de bun simt.

Dupa nastere, Anca Serea a slabit cu un regim de bun simt. Anca Serea, sotia lui Adi Sina, se declara o femeie norocoasa. S-a ingrasat doar 8 kg in timpul sarcinii iar, dupa ce a nascut, a revenit la silueta initiala printr-un regim de bun simt, pe care l-ar putea urma cu usurinta orice femeie....
Anca Serea a adus pe lume, in luna mai, un baietel, primul copil cu sotul ei, Adi Sina. Mama altor doi copii, din casnicia anterioara, Anca se poate considera o femeie norocoasa: pe perioada sarcinii s-a ingrasat doar 8 kilograme.
Astfel ca, dupa nastere, i-a fost usor sa dea jos cele cateva chilograme ramase pe corp.
Prezentatoarea stirilor sportive de la Prima TV sustine ca a urmat un regim usor, pe care oricine il poate avea. Nu s-a atins de prajeli, grasimi si dulciuri, astfel ca are acum silueta de dinainte sa ramana insarcinata.
Sunt norocoasa pentru ca am un metabolism care ma ajuta foarte mult. Am reuşit repede sa revin la silueta iniţiala avand un regim echilibrat, bogat in fructe şi legume. Nu am ţinut o dieta anume.
Am urmat acelaşi regim de viaţa pe care il urmam şi inainte. Alimentatia mea este compusa din fructe, legume şi multe lichide. Evit pe cat posibil prajelile, grasimile şi dulciurile", a declarat ea pentru ProTV Magazin.
In plus, pentru a-si mentine si tenul frumos, Anca nu bea alcool, nu fumeaza, se demachiaza in fiecare seara si nu se expune la soare daca nu are crema de protectie solara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu