vineri, 10 iunie 2011

Pensiile militare revizuite, incepand cu 1 ianuarie 2012, tabel

Pensiile revizuite, incepand cu 1 ianuarie 2012 90% din pensii au fost majorate
Ministerul Apararii Nationale (MApN) a finalizat procesul de revizuire a pensiilor pentru aproximativ 77 mii de cadre militare care au iesit la pensie din armata, urmand ca acestia sa primeasca, incepand cu data de 1 ianuarie 2012, pensiile revizuite. Potrivit MApN, nicio pensie militara mai mica de 3.000 de lei, in conditiile unei cariere complete, nu a fost diminuata, pensiile fiind majorate pentru 90,2% dintre militari.
Tabelul cu pensiile revizuite ale cadrelor militare poate fi consultat aici la adresa
Tabel pensii revizuite 2012

2 comentarii:

  1. Noi pensionarii militari care am iesit la pensie in 2011 dupa legea 263 am fost cei mai umiliti dupa o cariera de 27 de ani de militar am o pensie ca un civil.....unde mai exista dreptate in tara asta.... PENTRU UNII "MUMA SI PENTRU ALTII CIUMA"" am ajuns sa regret ca am imbratisat cariera militara. Sper ca noul guvern sa revina la LEGEA pensiilor militare de stat sa NU MAI FIM ASISTATI....

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi pensionarii,dar noi cei care muncim cinstit pentru a va duce in spate,lucram cu 600 lei.Nu aveti decat sa-i scoateti din sistem pe cei care s-au pensionat cu bani dati la medici.Si apoi,in cei 27 de anila ce razboi ai participat,sau sa-mi spui mie ca ai tras plugul dupa tine.Toti cereti,dar mai puneti si osul la treaba,ca la deschiderea unui marchet,voi sinteti primii,si s-a vazut de ce forta dispuneti.

    RăspundețiȘtergere