joi, 17 martie 2011

Schimbare viteze fara ambreiaj la Logan

Schimbare viteze fara ambreiaj la Logan, am incercat si merge
Ca si principiu, ideea e urmatoarea:

treapta a II-a , X rpm , 40 km/h
treapta a III-a , Y rpm , 40 km/h

Unde X si Y difera de la masina la masina.

Tii ochii pe turometru si vitezometru vreo cateva schimbari (normale), si incerci sa-ti formezi niste repere

Dupa care:
In sus:
1. Urci cu cu a II-a pana la X ture
2. Scoti maneta la punctul mort
3. Duci motorul la Y ture
4. Impingi maneta intr-a III-a. Finut, pentru ca daca cumva caraie si nu vrea sa intre, nu impingi mai tare de maneta, ca sa vezi cine cedeaza primul.

In jos:
1. Reduci intr-a III-a pana la Y ture
2. Scoti la punctul mort
3. Urci motorul la X ture
4. Impingi maneta intr-a II-a.

Acelasi sitem functioneaza intre toate vitezele, cu mica mentiune ca X si Y s-ar putea sa difere la o schimbare II-III de o schimbare IV-V, functie de cum sunt etajate treptele.

X si Y nu sunt batute in cuie, dar e bine ca marja de eroare sa nu fie mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu