Schimbare viteze fara ambreiaj la Logan, am incercat si merge
Ca si principiu, ideea e urmatoarea:
treapta a II-a , X rpm , 40 km/h
treapta a III-a , Y rpm , 40 km/h
Unde X si Y difera de la masina la masina.
Tii ochii pe turometru si vitezometru vreo cateva schimbari (normale), si incerci sa-ti formezi niste repere
Dupa care:
In sus:
1. Urci cu cu a II-a pana la X ture
2. Scoti maneta la punctul mort
3. Duci motorul la Y ture
4. Impingi maneta intr-a III-a. Finut, pentru ca daca cumva caraie si nu vrea sa intre, nu impingi mai tare de maneta, ca sa vezi cine cedeaza primul.
In jos:
1. Reduci intr-a III-a pana la Y ture
2. Scoti la punctul mort
3. Urci motorul la X ture
4. Impingi maneta intr-a II-a.
Acelasi sitem functioneaza intre toate vitezele, cu mica mentiune ca X si Y s-ar putea sa difere la o schimbare II-III de o schimbare IV-V, functie de cum sunt etajate treptele.
X si Y nu sunt batute in cuie, dar e bine ca marja de eroare sa nu fie mare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu